ÇOK ÖNEMLİ! LÜTFEN TAMAMINI OKUYUN: YENİ BİR DOLANDIRICILIK YÖNTEMİ

 

Merhabalar arkadaşlar bu makalemizde sizlere son zamanlarda ortaya çıkan sosyal medya hesaplarından kişilere gönderilen ve bugün de benim başıma gelen, mesaj yoluyla insanları dolandırma yöntemi hakkında bilgi vereceğiz.

1

Arkadaşlar epeydir görüşmediğim bir arkadaşımdan bu sabah bir mesaj aldım. Arkadaşımdan gelen mesajlar bende şüphe uyandırdığı için  dikkatli davrandım.

Mesajlaşmanın ortalarında anladım ki DOLANDIRICI arkadaşımın hesabını çalmış, arkadaşımın arkadaş listesindekilere bunu yapıyor.

İşte İLk Mesajlaşma:

2

Burdaki ilk mesajda “Nasılsın abi” deyince şüphe uyandı bende çünkü bu arkadaş bana abi demez, “Nasılsın Kardeş, Nasılsın Sefa” diye hitap eder. Ben bu mesajdan sonra arkadaşımın hesabının çalındığının anladım, bu adamı kafaya aldım.

3

Bu mesajda zaten niyetini çok gizlemeden hemen döküldü. Ben son gönderdiğim mesajda “Evlendin mi?” diye soruyorum fakat biliyorum ki bu arkadaşım evliydi ve çocuğu vardı, ben sırf kafalamak için ve muhabbeti uzatarak neler söyleyeceğini merak ettiğim için bu soruyu soruyorum.

4

O da tuzağıma düşüyor ve arkadaşım evli olduğu halde “Yok abi evlenmedim” diyor 🙂

5

Bu mesajımda abin selamımı söyledi mi diyorum, halbuki bu arkadaşımın abisi yok 🙂

Ve finalde de bana en az kendisi kadar terbiyesiz ve karaktersiz ağzı ile küfür ediyor. Ve beni engelledi.

 

EVET ARKADAŞLAR…

Sosyal medyadan size arkadaşlarınız tarafından 1

bu veya benzeri bir mesaj gelirse sakın dikkate almayın, bilgi paylaşmayın. Anında arkadaşınıza haber verin.

 

BU YAZIMIZI HESAPLARINIZDA PAYLAŞIN. Kİ HERKES BİLGİLENSİN.

Yorum bırakın